søndag den 12. august 2012

Vintage kalender

Har denne md temaet vintage.
Jeg vil deltage i udfordringen med denne fødselsdagskalender,
den kan bruges år efter år, da der ikke er ugedage på.

Her er kalenderen lukket. jeg har brugt bølgepap som er sværtet og mistet.
 Lukningen er 4 magneter skjult under pappet.
pynte lukning er ink it blomster farvet i kaffe,
blonden er ligeledes favet i kaffe. 
 Her får i lige et kik på de forskelige sider.
 
 
 
 
 
 
 
 Bagerst har jeg lavet en lomme til extra tag
 Det vil se sånan ud når tagene sidder i kalenderen
 og unde tag
 Jeg ha lavet 28 tag. alle er først farvet i kaffe, derefter sværtet.
Så har jeg stemplet og pyntet med glimmer og glossy
Her er et lille udvalg.
 Har prøvet at få det til at ligne regndråber.

 
 
 
 
 Her er alle tagene samlet.
 og tilsidt sat ind i kalenderen.

Tak for at du kikkede forbi,
 og hvis du efterlader en lille kommentar, ja så smiler jeg.
Knus Sanne


14 kommentarer:

Jytte sagde ...

Flot kalender med mange, fine detaljer. Held og lykke i udfordringen.

Knus :)

morkaren sagde ...

Hvor har du lavet en skøn vintage kalender, og så er det jo en evigheds kalender, uden ugedage, sådan en kunne jeg da også godt finde på at lave. knus morkaren.

Gitte sagde ...

Super flot kalender med masser af skønne detaljer.

Thanni sagde ...

Hold op hvor er den smuk og totalt gennemført! Man kan jo blive ved med at kigge og finde nye detaljer!

Heidi sagde ...

Lekkert!
Nydelige farger og detaljer:)
Klem, Heidi:)

Linda sagde ...

Super flot kalender du har lavet, masse af fede detaljer :0)

Netti sagde ...

Smuk kalender du har lavet med mange lækre detaljer :)

gretheB sagde ...

rigtig flot kalender - er vild med mange af detaljerne, forsiden med bølgepappen og båndet er super flot.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så lækkert og kreativt en kalender. Ha en fin uge

Torill sagde ...

OIJ!!!! dette var lekkert1
jeg er så glad i bølgepapp, så dette var virkelig nydelig!
Tusen takk for at du var vintage sammen med oss i Huset!

STI sagde ...

Fantastisk flot kalender :)

Ida / Little sagde ...

Fantastisk flott og se bølgepapp igjen!! :) En nydelig kalenderbok! Takk for at du deltar hos oss! :)

Adressen er for ordensskyld http://scrappehuset.blogspot.com og ikke dk ;)

Klem Ida

*marion* sagde ...

Så lekkert , å så utrolig mye arbeid du har lagt i det , takk for at du er med

Bente sagde ...

Så lekker den er:) Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!