mandag den 4. februar 2013

Anonyme Timeglas Del 2

Så fik jeg mit andet bidrag til
anonyma timeglas færdig
.
Matching:
 
Jeg har denne gang valgt at lave et par sko til
Mor og barn.
Her først mors sko.
Jeg har malet med glimmerglam på sål og hæl. 
Glitter på blomaterne. 
Og "Diamanter" som remme.
Og baby skoene lavet i samme papir fra maja design. 
overstykket er malet med glimmerglam.
lidt glitter og tilsidst er der sat "diamanter" på. 
 
Tak for alle de søde kommentar i ligger,
og tak for at kikket her på min blog.
God ny uge.
Knus Sanne



11 kommentarer:

anette_s sagde ...

hihi, så stilig!!!
Virkelig moro å se :)

morkaren sagde ...

Hvor sødt, både til mor og barn. knus morkaren.

Dorthe sagde ...

Wauw hvor er de flotte Sanne! Smukt lavet!
Knus

Jytte sagde ...

Wauw... de er vildt flotte!!

Har du en tut dertil?, søde Sanne.

Det kunne vist være sjovt at prøve :)

Knus :)

Pia sagde ...

wow så flot med mange lækre detaljer. tak for at du deltager i AS timeglas
Pia

Heidi sagde ...

Så lekkert!
Klem, Heidi:)

Lisa Rasmussen sagde ...

Skønne, skønne sko ;O)

jorunn`s Fristed sagde ...

wow.. Så utrolig flotte de var ♥

Suzanne B aka brookfies sagde ...

Wonderful. Glad I visited now following your blog. SUZANNE X

Connie sagde ...

Hold da op, super flot sko med alle detajler på plads.

Pia S sagde ...

Så herlige sko! Jeg falt pladask for de baby skoene - alldeles nydelige!