fredag den 14. februar 2014

Chokolade kort i lilla

Jeg skal bruge et fødselsdags kort i morgen,
 det har jeg så lavet i dag.
Det er et kort til chokolade og penge.
Jeg har brugt Maja Design papir: ska vi ta en fika.
 
Jeg går med på disse udfordringer.
 
Farverne fra: ska vi ta en fika
 
Alt er lov
 
Blonder og hjerter
 
Jeg har sværtet alle kanter og lagt glitter på.
Marianne design dies. 
Martha stewart hjerte kant punch. 
Inden i er der plads til chokoladen.
og et tag til at skrive på. 
Sådan ser taggen ud.
De små hjerter er fraklip fra punchen. 
Bagsiden er meget enkelt pyntet. 
Tak for at du kikkede forbi og god weekend til alle.
Scrap knus Sanne
 

3 kommentarer:

Unni A sagde ...

For et nydelig sjokoladekort! Lekkert mønsterpapir og farger, vakre dies og pynt. Nyydelig!
God helg :)
klem Unni

Heidi sagde ...

Nydelig kort!
Lekre mønster ark og farger:)
God helg, klem:)

Elin sagde ...

Nydelig kort, så stilig brettet og skjønne farger. Takk for at du deltar i vår challenge hos LLC :O)